Kontakt os

Du kan altid kontakte kundeservice

Hvis du udfylder nedenstående formular - tager vi fat i dig!

Skriv til os! Alle henvendelser, som indsendes senest kl. 14:30 på hverdage, vil blive besvaret inden vi går hjem - samme dag.

 

Hvis du skriver til os efter kl. 14:30 vil vi svare dig senest 2 timer efter næste arbejdsdags påbegyndelse.

 

Du kan også benytte vores oversigt over ofte stillede spørgsmål (FAQ) som du kan finde her.

 

Du kan også ringe på hverdage imellem 10 og 15. Tlf.: +45 9389 0878

 
 
 
 

FlyPartner ApS

Åbakkevej 15

4130 Viby Sj.

 

T: +45 9389 0878 (10:00 til 15:00)

M: info@flypartner.dk

CVR: 38230964

Om FlyPartner

 

Tanken med FlyPartner er at forsøge at løse problemerne med flyaflysninger og -forsinkelser i et partnerskab imellem dig og flyselskabet, som du har rejst med. På den ene side har du dine rettigheder, som flyselskabet er forpligtet til at leve op til, men på den anden side kan en sag måske løses hurtigere eller bedre, hvis man arbejder sammen om at løse sagen.

 

Således kan du også opleve at du, som kunde hos FlyPartner, kan få stillet en kompensation, som har større værdi, en den kompensation, som Forordning 261 har defineret det. Ligeledes gør det tætte samarbejde, vi har med en række flyselskaber, at vi tør tage risikoen. Derfor kan vi udbetale din kompensation hurtigere, end det normalt vil være tilfældet i disse sager.

 

Mange kan således fortælle om historier hvor udbetalingen først falder efter flere års kamp. Det sker ikke i de sager, hvor vi er lykkedes med at skabe et højt tillidsniveau imellem os og et flyselskab. Her får du kompensationen udbetalt inden for 4 arbejdsdage!

Husk at du som flypassager altid har mulighed for at få hjælp via flypassager.dk , som Trakfik- Bolig og Byggestyrelsen står bag - det koster dig ikke penge, men hjælpen her består alene i at du får en afgørelse. Efterføglende skal du selv sørge for at du også får din kompensation udbetalt - det kan erfaringsmæssigt godt være en sej kamp. Ved at benytte FlyPartner slipper du for usikkerheden og du slipper for, hele tiden, at skulle bruge din energi på din sag - det klarer vi!

 

Vi arbejder løbende på at få flere flyselskaber med i samarbejdet, så vi bliver i stand til at stille endnu flere passagerer bedre end Forordning 261 tilskriver det!

FlyPartner logoet er bygget op over tre elementer: Cirklen, der repræsenterer de bløde værdier. Flyet - Det handler om flyrejser og luftfart og de to fly, idet det handler om et partnerskab, hvor vi sammen søger at løse sagerne bedst muligt.